Vi växer och behöver hjälp att hantera de ökade kraven på vår administration och marknadsföring.
Khraft AB levererar tjänster inom coaching, ledarstöd och utbildningar. Vi är en partner för tillväxt som ger vinster för individ, företag och samhälle. Vi drivs av att skapa hållbara värden för våra kunder och att själva ha ett roligt och utmanande arbete som är meningsskapande.
Vi är glada för de tillväxtutmaningar vi står inför och har stora behov av hjälp i administrationen, marknadsföringen och uppföljning av sälj kring våra tjänster och inte minst utbildningar.
Du kommer vara ansvarig för våra deltagares kundresa när det gäller kommunikation, uppföljning och kursadministration. Ditt ansvar blir att vara spindeln i hjulet, vi ser framför oss att du kommer ha mycket kundkontakt och kontakt med våra underkonsulter samt ett tätt samarbete med vår ägare för att utveckla Khrafts affär till ett hållbart företagande för ägare, underkonsulter och kunder.
Det är ditt och vårt ansvar att våra kunder upplever sig väl mötta, sedda och väl omhändertagna från början till slut. Du är också en administrativ stödfunktion till vår ägare som driver Khraft AB , Khraft-podden och LEARN coaching AS (LC I Samarbete med TNGConsulting AS)
Vi söker dig som är
- Strukturerad och en fena på admin. Van vid Microsoft 365.
- Ansvarsfull, du tar på dig en uppgift och ser till att den blir genomförd.
- Kommunikativ i tal och skrift Svenska Engelska (Norska kommer vara en del av din arbetsvardag)
- Har hög kapacitet, trivs i högt tempo och gillar att skapa resultat.
- Du har erfarenhet av kundbemötande och sälj på det sätt att du förstår affären. Innebär att du är bekväm med att kommunicera med kund om deras behov och föreslå fler tjänster.
- Van vid att driva projekt från start till mål.
- Kan komma med egna förslag till förbättringar.
- Bekväm I en digital värld och lärande inställning till digitala funktioner, plattformar och system.
Arbetsuppgifter
- Marknadsföring, hemsideuppdateringar (text), sociala medier och nyhetsbrev. Inte content men att lägga upp och kvalitetssäkra. Följa upp och genomföra lagd strategi.
- Ansvarig för kurskommunikationen, planering och administrationen kring kursverksamheten
- med kursdeltagare
- boka konferens etc.
- följa upp deltagare
- följa upp prospects
- följa upp sälj av kurs
- Koll på Kursbudget
- Dokumentation, i form av att säkerställa kvalitet I texter och erbjudanden/offerter
- Planeringsstöd till VD i säljprocessen
- Khraft-podd
- Bokning och kontakt med intervjupersoner
- Lägga upp det färdiga materialet i podbean
- Korrektur och slipa på text
- Behjälplig I kundkommunikation med mail framförallt- bokning av möten
- Ev, Bokföring – Fortnox
Kvalifikationer
- Mycket god kvalitet i skriftlig och muntlig kommunikation.
- Erfarenhet av kundbemötande och affären.
- Marknadsföringskompetens.
- Behärska engelska och svenska.
Egenskaper
- Strukturerad, gillar ett högt och varierande tempo och är noggrann.
- Vilja att lära, orädd för att ta sig ann ev nya plattformar och digitala lösningar.
- Självständig och kan ta egna initiativ.
- Tycka om att ha många kontakter nya och gamla.
- Vara affärsmässig och serviceminded.
Vi erbjuder en tjänst med
- Varierande arbetsuppgifter. Hybridarbete.
- Meningsskapande arbete.
- Stora möjligheter till personlig utveckling.
- En ny roll i ett växande entreprenörsbolag med möjlighet att påverka utformningen.
- Ersättning enligt avtal.
Placering
Vi ser gärna att du bor i Mälardalen, tjänsten är hybrid ger möjlighet till hemmakontor.
Sök tjänsten, genom att
- Svara på formularet, där du också laddar upp ditt CV och ditt personliga brev.
- Formuläret hittar du till här https://forms.office.com/e/pGZCyGHrN
Jenny Bergh, VD, KHRAFT AB